Přestavbová sada středový motor 48V 750W 8FUN BBS-02

Kód: 400/C96 400/C97 400/NE 400/KM- 400/NE3 400/C10 400/NE4 400/LED Zvolte variantu
15 990 Kč 17 405 Kč 16 390 Kč 17 805 Kč 16 690 Kč 18 105 Kč 16 600 Kč 18 015 Kč od 15 990 Kč
Zvolte variantu
Typ displeje
Řadící senzor

Pohon, který způsobil revoluci v přestavbách kol na elektropohon. Nejsilnější ze série středových motorů BBS-02 48V/750W přináší optimální rozložení hmotnosti a zároveň možnost využití převodů kola pro motor. Díky tomu lze podřadit na lehký převod a motor vám do kopce pomůže mnohem větší silou. Kit se montuje na místo původního středu. Součástí je nový "jednotalíř" s volnoběžkou a nové kliky. Motor má v sobě integrovanou řídící elektroniku s PAS senzorem a napojí se na něj už pouze jednoduše akumulátor a skrze vodotěsné konetory ovladače na řidítkách akcelerátor, brzdové páčky s odpojovači a velký displej s ovládacími tlačítky).

Detailní informace

Detailní popis produktu

Pohon, který způsobil revoluci v přestavbách kol na elektropohon. Nejsilnější ze série středových motorů BBS-02 48V/750W přináší optimální rozložení hmotnosti a zároveň možnost využití převodů kola pro motor. Díky tomu lze podřadit na lehký převod a motor vám do kopce pomůže mnohem větší silou. Kit se montuje na místo původního středu. Součástí je nový "jednotalíř" s volnoběžkou a nové kliky. Motor má v sobě integrovanou řídící elektroniku s PAS senzorem a napojí se na něj už pouze jednoduše akumulátor a skrze vodotěsné konetory ovladače na řidítkách akcelerátor, brzdové páčky s odpojovači a velký displej s ovládacími tlačítky).

Výhody oproti motoru vpleteném v kole:
- rozložení hmotnosti = lepší jízdní vlastnosti
- snadná montáž 
- využití přehazovačky pro motor, tedy možno volit rychlostně pomalý převod do síly a obráceně
- díky využití přehazovačky efektivnější chod a delší dojezd
- odpadá problém s obtížnější výměnou pláště u kola
- tišší chod
- univerzální, lze použít prakticky na každém kole se standardním středem
- lze nastavit přes displej "legální" maximální rychlost příšlapu 25km/h, ale také až rychlost 50km/h dle převodu)

Nevýhody oproti motoru vpletenému v kole:
- nižší počet převodů kola vepředu "pouze" jednotalíř)
- vyšší cena

Technické parametry:
Verze: BBS-02
Motor: BLDC 750W/48V
Kroutící moment max.: 100 N.m (podle převodu kola)
Max. otáčky: 83rpm
Max. hluk: 55dB
Řídící jednotka: integrovaná s max. proudem 25A 
PAS snímání pedálový senzor: integrovaný
Displej: ANO (C961 nebo C965 - vyberte)
Funkce displeje: aktuální rychlost, najete km, volba režimu PAS, hodiny, nastavení, podsvícení zap./vyp. 
Přední talíř: 46 zubů
Ovladače: akcelerační páčka, brzdové páčky s odpojovačem (propojeno přes vodotěsné konektory), ovladač s tlačítky
Příslušenství: propojovací kabeláž, senzor rychloměru + magnet, kryt talíře, držák motoru
Hmotnost: 4,5Kg včetně talíře s ozubeným kolem

Při objednání můžete volit ze dvou verzí displeje. V základu je osvědčený a dobře čitelný C961:

nebo displej C965, který ukazuje několik dílčích údajů navíc (průměrná rychlost, výkon, teplota) navíc, ale na úkor velikosti a čitelnosti údajů.


Standardně se kit dodává bez senzoru řazení, ale vřele doporučujeme tento senzor k systému pořídit. Funguje jako automatická spojka, tzn. při řazení převodů automaticky na okamžik odpojí motor, aby bylo možné přeřadit bez poškozování přehazovačky tahem motoru. Stejného efektu lze docílit i manuálně, jde jen o komfort. Pokud chcete zachovat se senzorem také odpojování obou brzdových páček, objednávejte variantu s rozbočovačem.

Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. a ostatní aktuálně platná legislativa. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit!

Tento set neobsahuje akumulátor, nutno dokoupit samostatně.

Záruka: 24 měsíců