Přestavbová sada středový motor 36V 250W 8FUN BBS-01

Kód: 64/C96 64/C97 64/C98 64/NE 64/KM- 64/KM-2 64/NE3 64/C10 64/C99 64/NE4 64/LED 64/LED2 64/NE5 64/ANO3 64/ANO4 Zvolte variantu
Značka: 8FUN
14 590 Kč 16 005 Kč 16 281 Kč 14 990 Kč 16 405 Kč 16 681 Kč 15 290 Kč 16 705 Kč 16 981 Kč 15 200 Kč 16 615 Kč 16 891 Kč 14 840 Kč 16 255 Kč 16 531 Kč od 14 590 Kč
Zvolte variantu
Typ displeje
Řadící senzor

Revoluční novinka v přestavbách kol na elektropohon. Středový motor 250W přináší optimální rozložení hmotnosti a zároveň možnost využití převodů kola pro motor. Díky tomu lze podřadit na lehký převod a motor vám do kopce pomůže mnohem větší silou. Kit se montuje na místo původního středu šířky 68mm. Součástí je nový "jednotalíř" s volnoběžkou a nové kliky. Motor má v sobě integrovanou řídící elektroniku s PAS senzorem a napojí se na něj už pouze jednoduše akumulátor a skrze vodotěsné konetory ovladače na řidítkách akcelerátor, brzdové páčky s odpojovači a velký displej s ovládacími tlačítky).

Detailní informace

Detailní popis produktu

Revoluční novinka v přestavbách kol na elektropohon. Středový motor 250W přináší optimální rozložení hmotnosti a zároveň možnost využití převodů kola pro motor. Díky tomu lze podřadit na lehký převod a motor vám do kopce pomůže mnohem větší silou. Kit se montuje na místo původního středu šířky 68mm. Součástí je nový "jednotalíř" s volnoběžkou a nové kliky. Motor má v sobě integrovanou řídící elektroniku s PAS senzorem a napojí se na něj už pouze jednoduše akumulátor a skrze vodotěsné konetory ovladače na řidítkách akcelerátor, brzdové páčky s odpojovači a velký displej s ovládacími tlačítky).

Výhody oproti motoru vpleteném v kole:
- rozložení hmotnosti = lepší jízdní vlastnosti
- snadná montáž 
- využití přehazovačky pro motor, tedy možno volit rychlostně pomalý převod do síly a obráceně
- díky využití přehazovačky efektivnější chod a delší dojezd
- odpadá problém s obtížnější výměnou pláště u kola
- tišší chod
- univerzální, lze použít prakticky na každém kole se standardním středem
- lze nastavit přes displej "legální" maximální rychlost příšlapu 25km/h, ale také až rychlost 35km/h dle převodu)

Nevýhody oproti motoru vpletenému v kole:
- nižší počet převodů kola vepředu "pouze" jednotalíř
- vyšší cena

Technické parametry:
Motor: BLDC 250W/36V
Kroutící moment max.: 80nm podle převodu kola)
Max. otáčky: 83rpm
Max. hluk: 55dB
Řídící jednotka: integrovaná s max. proudem 15A a cut off napětím 30,5V
PAS snímání pedálový senzor): integrovaný
Displej: ANO (C961 nebo C965 - vyberte výše)
Funkce displeje: aktuální rychlost, najete km, volba režimu PAS, hodiny (C961), nastavení, podsvícení zap./vyp., průměrná rychlost (C965), teplota (C965), aktuální výkon (C965)
Přední talíř: 46 zubů
Ovladače: akcelerační páčka, brzdové páčky s odpojovači (propojeno přes vodotěsné konektory), ovladač s tlačítky
Příslušenství: propojovací kabeláž, senzor rychloměru + magnet, kryt talíře, držák motoru
Hmotnost: 3,7Kg včetně talíře s ozubeným kolem

Při objednání můžete volit ze dvou verzí displeje. V základu je osvědčený a dobře čitelný C961:

nebo displej C965, který ukazuje několik dílčích údajů navíc (průměrná rychlost, výkon, teplota) navíc, ale na úkor velikosti a čitelnosti údajů.


Standardně se kit dodává bez senzoru řazení, ale vřele doporučujeme tento senzor k systému pořídit. Funguje jako automatická spojka, tzn. při řazení převodů automaticky na okamžik odpojí motor, aby bylo možné přeřadit bez poškozování přehazovačky tahem motoru. Stejného efektu lze docílit i manuálně, jde jen o komfort. Pokud chcete zachovat se senzorem také odpojování obou brzdových páček, objednávejte variantu s rozbočovačem.

Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit!

Záruka: 24 měsíců